Τεύχος 428
ΕΠΙΚΑΙΡΙΚΑ
9 Best Seller 10 (σελ. 2) Βραχυγραφίες 21 (σελ. 9) Βιβλία από το μέλλον Γράφει ο Πόνος Φιλιππακόπουλος 22 ‘Ένα βιβλίο… μία παράσταση Γράφει η Σάνια Περδικάρη 24 (σελ. 11) Ψηφιακός κόσμος Η τεχνολογία της εκπαίδευσης Γράφει η Τιτίκα Δημητρούλια 26 (σελ. 13) Παρεμβατικά Η Εταιρεία Σπουδών και η επέλαση του βαρβαρισμού Γράφει ο Αλέξης Ζήρας 29 (σελ. 14) Ευκαιρίας δοθείσης Μπορεί ο Όμηρος να γίνει Τούρκος; (Η πώς ανακατασκευάζεται η Ιστορία) Γράφει ο Βαγγέλης Πανταζής
ΞΕΝΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ
34 (σελ. 17) Ξένο Βιβλίο Επιμέλεια Ηλίας Μαγκλίνης 36 (σελ. 18) Πορτρέτα ξένων συγγραφέων Theophile Gautier (1811-1872) Γράφει η Χρύσα Σπυροπούλου 38 (σελ. 19) Σύγχρονοι ξένοι συγγραφείς James Ellroy (1948-) Γράφει η Χρύσα Σπυροπούλου
ΑΡΘΡΑ
41 (σελ. 20) Για το θεατρικό έργο του L. Pirandello (1867-1936) Γράφει η Μ. Μανωλά 45 (σελ. 24) Τα ποικίλα μέλλοντα της νεωτερικότητας Γράφει η Ζωή Αντωνοπούλου-Τρεχλή
ΣΕΛΙΔΕΣ
48 (σελ. 27) Θεόδωρος Ντόρρος, πρωτοπόρος του ελληνικού μοντερνισμού Γράφει ο Γιώργος Γιάνναρης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
64 (σελ. 39) Μισέλ Φέιμπερ: Έχουν και τα ζώα δικαιώματα Τη συνέντευξη πήρε ο Ηλίας Μαγκλίνης
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
69 (σελ. 41) Συνεργάστηκαν οι: Θανάσης Α. Βασιλείου, Τιτίκα Δημητρούλια,
Λίλυ Εξαρχοπούλου, Ακης Καλογνωμής, Βρασίδας Καραλής,
Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης, Σωτήρης Ντάλης, Λίνα Πανταλέων,
Γιάννης Σ. Παπαδάτος, Τάσος Παππάς, Βασίλης Ρούβαλης, Παναγιώτης Τζαμαλίκος, Μάκης Φάρος, Νικ. Λυκ. Φορόπουλος, Άλκηστη Χρονάκη
104 (σελ. 68) ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση (επιμέλεια: Άλκηστις Βερέβη)
106 (σελ. 68) Βασίλης Σβολόπουλος Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην ελληνική εκπαίδευση. Αναδρομή και προοπτικές 110 (σελ. 72) Άλκηοτις Βερέβη Η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στη σχολική εκπαίδευση
114 (σελ. 75) Παναγιώτης Φ. Παπαλεξόπουλος Διδακτική προσέγγιση της Φυσικής με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών: από τη θεωρία στην πράξη 119 (σελ. 80) Χρόνης Κυνηγός Εκπαίδευση από απόσταση: ενίσχυση παρωχημένων αντιλήψεων διδασκαλίας και μάθησης;
123 (σελ. 84) Douglas McDougall Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των Νέων Τεχνολογιών: η περίπτωση της Ελλάδας και του Καναδά
ΔΕΛΤΙΑ
130 Βιβλιογραφικό 137 Κριτικογραφία