Back Cover
Ξεφύλλισε

Τεύχος 329

ΧΡΟΝΙΚΑ
ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ Γράφει ο Ηρ. Παπαλέξης 12(σελ.2)
Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 14
ΔΙΑΛΟΓΟΙ Γράφει ο Βρασίδας Καραλής 16
ΕΡΕΥΝΑ Κοινοί τόποι σε τρεις Ποιητικές Συνθέσεις Γράφει ο Χάρης Σακελλαρίου 18(σελ.3)
ΕΡΕΥΝΑ Σημείωση για την ειρωνεία στο Τρίτο Στεφάνι Γράφει η Μαίρη Λεοντσίνη 28(σελ.19)

ΟΔΗΓΟΣ ΒΙΒΛΙΩΝ
Ποίηση Ελένης Χωρεάνθη: Οι ώρες του Ερωδιού Γράφει ο Μιχ. Δελησάββας 39(σελ.31)
Πεζογραφία Νένης Ευθυμιάδη: Οι πολίτες της σιωπής Γράφει η Ζωή Σαμαρά 41(σελ.33)
Πεζογραφία Emile Zola: Το στομάχι του Παρισιού Γράφει η Τ. Δημητρούλια 43(σελ.35)
Πεζογραφία Lilian Lee: Αντίο, παλλακίδα μου Γράφει ο Μπ. Δερμιτζάκης 44(σελ.36)
Κινηματογράφος Μαργκερίτ Ντυράς: Τα πράσινα μάτια Γράφει η Σώτη Τριαντάφυλλου 46(σελ.39)

ΠΛΑΙΣΙΟ
Δοκίμιο Γιώργου Βέλτσου: Autodafe. Για την παρανόηση, στην παρανάγνωση
και την παρατυπία Γράφει ο Δημ. Τσατσούλης 40
Ποίηση Γ. Μπρούνια: Σημειώσεις για ένα ημερολόγιο Γράφει ο Γ. Πετρόπουλος 42

ΔΕΛΤΙΟ
Βιβλιογραφικό Δελτίο 47
Κριτικογραφία 53

ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Ηλέκτρα Βενάκη: Μικρό χρονικό του ήχου 57(σελ.41)
Ηλεκτρα Βενάκη: Αισθητικές κλασικές τάσεις και νεοτερισμοί
στον μονοφωνικό κινηματογράφο 58(σελ.42)
Ηλεκτρα Βενάκη: Η φωνή στο “Ένας καταδικασμένος σε θάνατο
δραπέτευσε” του Ρ. Μπρεσόν 63(σελ.48)
Θωμάς Σλιώμης: Το φιλμικό σώμα και ο «από μηχανής Θεός» – Ένα κείμενο για
τον κινηματογράφο και την κινηματογραφική μουσική 67(σελ.52)
Μισέλ Σιόν: Ο ήχος στον κινηματογράφο την εποχή του Dolby Stereo 74(σελ.60)
Ηλεκτρα Βενάκη: Τι είναι, λοιπόν, το Dolby; 57(σελ.65)